6.3 C
Brno
Neděle, 28 dubna, 2024

Jaké jsou klíčové vlastnosti úspěšného podnikatele nové doby?

Doba se mění a jako lidé se neustále vyvíjíme. Přesto většina z nás touží po životě plném respektu, uznání, porozumění, radosti, harmonie, míru a hojnosti na všech úrovních. Co dáme, to se nám vrátí, a to je pravidlo, které si mnozí z nás stále více uvědomují. Spolu s tím se mění i charakteristiky úspěšného podnikatele a jeho podnikání. Některé z nás možná překvapí, že úspěch v podnikání nespočívá jen v kvalitním výrobku nebo službě, ale také v mnoha dalších složkách, o kterých si v tomto článku řekneme více.

Lidskost a sebeuvědomění

V minulosti, ale i dnes se stále setkáváme s tím, že mnoho podnikatelů vede své firmy na principu „jít přes mrtvoly“, a toto chování je plně přítomno na všech úrovních podnikání, stejně jako ve vedení firem, vůči zaměstnancům, okolí a často i samotným zákazníkům. Jde jen o zisk několika jednotlivců.

Dalším stupněm je teorie win-win, která již myslí na všechny zúčastněné a v níž je snaha nalézt řešení, která uspokojí potřeby všech zúčastněných. Důležitým faktorem, který můžeme k tomuto procesu přidat, je lidskost a sebeuvědomění. Když si uvědomíme, jak jednáme a že vše, co vytváříme, jednou sami zažijeme, je velmi důležité vnést do těchto procesů lidskost v podobě úcty, respektu, pochopení, soucitu, trpělivosti a mnoha dalších pozitivních vlastností.

A SERVIS LIPKA má dlouholeté profesní zkušenosti a kromě jiných služeb poskytuje zákazníkům i čištění koberců v Praze a okolí. Vedení společnosti a všichni její zaměstnanci si uvědomují, jak křehký je vstup do prostor domácností či firem, stejně jako skutečnost, že tento prostor je třeba chránit i při provádění poskytovaných služeb. Zároveň si uvědomují, že zákazník má specifické potřeby, a vždy se snaží přizpůsobit čas a provedení své práce jeho požadavkům. To je lidskost a sebeuvědomění v praxi a taková energie vytváří pozitivní vztah, který vydrží po mnoho let.“

Otevřené vědomí a vnímavost

Mnozí z nás jako lidé „naletěli“ na marketingový program životního stylu, který nám říká, že naší cestou a cílem je hledat jistotu. Pokud se však na tento program podíváme blíže, zjistíme, že jistota představuje pro každého z nás něco jiného. Život je v neustálém pohybu a vše v nás i kolem nás se v každém okamžiku mění. Jedinou jistou konstantou v celém procesu je tedy samotná změna.

Abychom mohli plout s proudem této řeky zvané život, je třeba otevřít své vědomí přicházejícím změnám a vnímat to, co k nám přichází. Tímto způsobem jsme na změny dobře připraveni a těšíme se z toho, že se díky našemu přizpůsobení se jim měníme my a s námi se mění i vše kolem nás. Ve skutečnosti si nepřejeme stagnaci v podobě nějakých stagnujících jistot, ale chceme zažívat stále něco nového.

„Jednou z takových novinek jsou parfémy na praní Giovani, které lze používat místo běžných aviváží. Parfémy pro praní obsahují kvalitní přírodní vonné oleje a jejich výhodou je, že je lze použít na všechny druhy tkanin, včetně sportovního oblečení nebo hedvábí. Zachovávají si svou vůni i po sušení v bubnové sušičce a navíc neucpávají pračku a nezanechávají na tkaninách skvrny. Zároveň nejsou parfémy na praní Giovani testovány na zvířatech, a jsou proto vhodné i pro vegany.“

Parfémy pro praní Giovani

Zvědavost a ochota experimentovat

Když se blíže podíváme na děti, zjistíme, že jednou z jejich největších přirozeností je zvědavost a ochota zkoumat a zkoušet nové věci, se kterými přijdou do styku. Přesto je skvělé, pokud si tento přístup k životu zachováme i v dospělosti a nebojíme se zkoumat nové věci, experimentovat s novým a objevovat neprobádaná území v osobním i profesním životě. Křivka našeho života je vždy sinusoidou, a proto jsme jeden den nahoře a druhý dole. Každá naše zkušenost je však důležitou součástí celku, který tvoří náš život a také naši osobnost podnikatele a celé naše podnikání.

Mnoho lidí na celém světě touží po zářivém úsměvu a krásných bílých zubech, a proto se společnost Crest před 15 lety rozhodla přinést na trh novinku, kterou jsou bělící pásky. Dnes si zákazníci po celém světě mohou i v pohodlí domova vybělit zuby pomocí těchto proužků, které obsahují stejné složky jako ty, které se používají v zubních a dentálních ordinacích. Pokud je zdraví zákazníka v pořádku, jsou bělící proužky skvělou alternativou k bělení zubů na klinice a šetří zákazníkovi nejen čas, ale i peníze.”

Odpovědnost za naše rozhodnutí

Každé rozhodnutí, které učiníme, určuje příčinu, po níž nevyhnutelně přichází důsledek. Jako zadavatelé této příčiny proto musíme také sami vyzkoušet, co jsme vytvořili. Za každé své rozhodnutí neseme odpovědnost a je důležité si uvědomit, že vždy vytváří příčinu. Neděje se to někde mimo nás. My jsme přímými objednavateli všeho, co se v našem životě děje. Pokud jsme ochotni se na svůj život dívat tímto způsobem, náš život se zrychluje a my vytváříme to, co chceme ve svém životě zažít. Přitom činíme rozhodnutí, jejichž důsledky jsme sami ochotni nést.

Zákon nás chrání před mnoha prohřešky v profesním i osobním životě, a proto například také předepisuje používání osobních ochranných pomůcek pro mnoho zaměstnání. Reflexní oblečení, pracovní obuv a další bezpečnostní prvky jsou v mnoha profesích povinnou součástí předepsaného oblečení a zaměstnavatel i zaměstnanec jsou povinni tato legislativní ustanovení dodržovat.

Za nedbalost nebo hrubé porušení litery zákona nese odpovědnost jeden z nich nebo oba a často se v těchto případech platí za zdraví nebo život. Totéž platí v naprosto každé oblasti života, i když se na ni nevztahují zákonná ustanovení. Zde platí zákon co dáš, to dostaneš nebo „co zaseješ, to sklidíš“ či zákon příčiny a následku. Širokou nabídku reflexního oblečení naleznete v obchodě monterkovo.cz

Foto: elements.envato.com

- Komerční sdělení-magazín

Mohlo by vás zajímat

- Komerční sdělení-PR články
- Komerční sdělení-magazín
- Komerční sdělení-magazín

Doporučené články z rubriky

- Komerční sdělení-aktuality